شهروند ساری نخستین برد فصل را کسب کرد، زندی بتن مغلوب صدرنشین شد

ساری – ایرنا – تیم‌های فوتسال شهروند ساری و زندی‌بتن کلاردشت در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال میزبان حریفان خود شدند که شهروند قعرنشین موفق شد نخستین برد خود را کسب کند و زندی‌بتن در خانه مغلوب صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش ایرنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با برگزاری همزمان هفت مسابقه از ساعت ۱۶ آغاز شد و تیم‌ها در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل نخست به مصاف هم رفتند که هر دو تیم مازندرانی میزبان حریفان خود بودند.

تیم فوتسال شهروند ساری قعرنشین رقابت‌ها در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان دیگر تیم پایین جدولی یعنی راگا شهر ری بود و تیم زندی بتن کلاردشت نیز در سالن بعثت کلاردشت از صدرنشین رقابت‌ها و مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی گیتی‌پسند اصفهان میزبانی کرد.

حاصل دو بازی برگزار شده هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در ساری و کلاردشت کسب یک برد و یک باخت بود که این بار برد به نام شهروند ساری ثبت شد تا نخستین پیروزی فصل این تیم ثبت شود. زندی‌بتن کلاردشت نیز با وجود ارائه بازی پایاپای و خوب مقابل مدعی کسب عنوان قهرمانی، مسابقه را ۵ – ۴ واگذار کرد.

شهروند ساری – راگا شهرری

شهروند ساری که هفته‌هایی بحرانی را پشت‌سر گذاشت و با پذیرش هشت شکست و کسب دو تساوی به هفته یازدهم رسید، امروز مقابل یکی دیگر از تیم‌های قعرنشین جدول یعنی راگا شهر ری قرار گرفت. تیمی که  با یک بازی کمتر نسبت به شهروند هفت شکست در کارنامه دارد، اما با دو بردی که تا پیش از مسابقه امروز کسب کرد ۶ امتیازی به دست آورد و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

بازیکنان شهروند در دیداری پربرخورد و پرحاشیه توانستند دقیقه ۱۰ با ضربه سروش حیدری به گل برسند و از حریف پیش بیفتند. تیم میزبان با عملکردی بهتر نسبت به راگا موفق شد گل دوم را نیز دقایقی بعد وارد دروازه مهمان خود کند و با دو گل پیش بیفتد. اما بازی در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با حاشیه‌هایی همراه شد که به دلیل درگیری برخی از عوامل کادر فنی راگا با چند تن از افراد حاضر در سالن برای دقایقی متوقف شد.

کادر فنی تیم راگا در دقایق پایانی نیمه نخست و پس از دریافت گل دوم به حضور چند نفر در کنار زمین و روی سکوها معترض شدند و همین موضوع نیز آغاز درگیری‌ از سوی کادر فنی تیم مهمان و شدت گرفتن اعتراض‌ها بود که در نهایت توسط تیم داوری کنترل شد.

شهروند ساری نخستین برد فصل را کسب کرد، زندی بتن مغلوب صدرنشین شد
شهروند ساری - راگا شهرری

بلافاصله پس از آغاز مجدد بازی تیم راگا توانست گل نخست را وارد دروازه شهروند کند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم نیز شهروند ساری توانست برتری خود بر تیم حریف را حفظ کند و با دو گل دیگر تعداد گل‌ها را به چهار برساند تا در نهایت با دو گل سروش حیدری و دو گل بلال اسماعیلی نخستین برد فصل خود را به دست بیاورد. شهروند با این برد پنج امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از حفاری اهواز و راگا به فاصله یک امتیازی این دو تیم رساند. این تیم همچنان در قعر جدول قرار دارد.

زندی‌بتن – گیتی‌پسند

تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت که تا پیش از مسابقه امروز از ۱۰ مسابقه برگزار شده دو برد و سه تساوی و در مجموع ۱۰ امتیاز کسب کرده بود و دو هفته اخیر را نیز با شکست پشت‌سر گذاشت در دیدار امروز کار سختی مقابل تیم پرستاره گیتی‌پسند اصفهان داشت. اما از ابتدای بازی پایاپای و منسجم ظاهر شد و توانست تیم حریف را که فقط یک باخت در کارنامه داشت تحت فشار بگذارد.

زندی‌بتن هفته قبل در زمین کراپ الوند شکست سنگین ۶ – ۲ را پذیرا شده بود و دیدار هفته نهم را نیز در زمین خانگی‌اش با نتیجه نزدیک ۳ – ۲ به فولاد زرند ایرنیان واگذار کرد. به همین دلیل با تمام توان به دنبال کسب امتیاز از دیدار سخت امروز بود. اما تجربه بازیکنان شاخص گیتی‌پسند برگ برنده تیم مهمان در سالن بعثت کلاردشت بود.

گیتی‌پسند از حضور دو بازیکن شاخص مازندرانی خود یعنی طاها مرتضوی و سعید احمدعباسی بهره می‌گرفت و در پایان نیمه نخست با دو گل احمدعباسی در مقابل یک گل شهرام شریف‌زاده برای تیم میزبان توانست برنده به رختکن برود.

شهروند ساری نخستین برد فصل را کسب کرد، زندی بتن مغلوب صدرنشین شد
زندی بتن کلاردشت - گیتی پسند اصفهان

زندی بتن نیمه دوم را با حمله‌ای زودهنگام آغاز کرد و در نخستین ثانیه‌های این نیمه توانست با ضربه علی آقااحمدی بازی را به تساوی بکشاند. اما گیتی‌پسند توانست در نیمه دوم سه گل دیگر وارد دروازه زندی‌بتن کند. سعید احمدعباسی در نیمه دوم سومین گل خود در این بازی را نیز به ثمر رساند و با ۲۱ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال جایگاه خود را محکم‌تر کرد. مسعود یوسف و میثم خیام نیز دو بازیکن دیگر گیتی‌پسند بودند که توانستند در این مسابقه گلزنی کنند.

بازیکنان زندی‌بتن بعد از گل ثانیه‌های نخست نیمه دوم توانستند دو بار دیگر توسط علی آقااحمدی و مهدی دهقان‌نژاد دروازه صدرنشین رقابت‌ها را باز کنند. اما موفق به ثبت گل پنجم نشدند و در نهایت این مسابقه را با نتیجه ۵ – ۴ واگذار کردند و با همان ۱۰ امتیاز در رتبه دهم جدول باقی ماندند. زندی بتن تا کنون نتوانست در سالن بعثت کلاردشت از مهمانان خود امتیاز کسب کند.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال که هفته پایانی نیم‌فصل نخست محسوب می‌شود یکشنبه ۷ آذر برگزار خواهد شد که شهروند ساری با دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی حفاری اهواز در زمین حریف مسابقه می‌دهد و زندی‌بتن کلاردشت در شهر ری باید به مصاف بازنده امروز مسابقه ساری یعنی راگا برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha