۴۰ سری جهیزیه به زوج های جوان شاهرود اهداء شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: ۴۰ سری جهیزیه شامل ۲۱ قلم کالای ایرانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به زوج های جوان مناطق کم‌برخوردار اهداء شد.

سرهنگ محمد خوشقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد جهیزیه در قالب رزمایش خدمت در پنجمین روز از هفته بسیج به زوج های جوان شناسایی شده  شهری و روستایی اهداء شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ابراز داشت: در این هفته تعداد ۲ هزار بسته کمک معیشتی نیز بین خانواده های مناطق محروم  توزیع می شود.

به گفته خوشقدم، این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه و سویا است و ارزش هر بسته کمک معیشتی پنج تا هفت میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مسوولان باید به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: در هفته بسیج  اجرای برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ورزشی در مناطق محروم در دستور کار است.

 فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای یکهزار و ۷۶۹ برنامه در بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج، مساجد و محلات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: تمامی برنامه های هفته بسیج با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده اعزام شدند، افزود: امروز بسیج در همه عرصه های کشور و هر کجا نیاز به کمک باشد با تمام توان حضور پیدا می کند.

خوشقدم با بیان اینکه تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد و همسران آنان روز گذشته انجام شد، ادامه داد : در آیینی تجلیل از دختران جوان و نوجوان فعال در عرصه های مختلف فرهنگی با اهدای ۱۵۰ چادر برگزار شد.

به گفته وی، روز جمعه پنجم آذر ساعت ۱۰ صبح میقات الصالحین در محل مسجد قلعه شاهرود با حضور حلقه های صالحین برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ابراز داشت: امروز رزمایش اقتدار بسیجیان  با حضور مسوولان شهرستانی و گردان های بسیج از جمله گردان امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس و کوثر برگزار شد.

۱۵ هزار و ۴۸۲ رزمنده بسیجی از شهرستان شاهرود در جنگ تحمیلی حضور داشتند. در این شهرستان   ۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات فعال است .

مردم شاهرود در انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و دفاع از حرم بیش از یک هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha