فرمانده سپاه فجر فارس: بسیج در همه عرصه‌ها حضور موثر دارد

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:هر عرصه‌ای که در طول دوران انقلاب برای این کشور پیش آمد و نیاز به نقش آفرینی بود، بسیج به سرعت در آن عرصه حاضر شد و در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به آن قابلیت رساند که بتواند ایفای نقش کند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم یدالله بوعلی، چهارشنبه در پنجمین روز از هفته بسیج در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در حرم شاهچراغ در شیراز افزود: در دفاع مقدس ما شاهد بودیم که بسیج بدون هیچ آموزش و داشتن سازمان، آنچه که باید یاد می‌گرفت را آموخت و سازمان یافت و در اوج خود در دفاع مقدس تعیین کننده بود.
او اظهار داشت: در عرصه‌ها و صحنه‌های مبارزه با ضد انقلاب نیز شاهد نقش آفرینی موثر و تعیین کننده بسیج در همه شهرها و مناطقی بودیم که ضد انقلاب خودنمایی می‌کرد.
فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: بعد از دفاع مقدس هم بسیج بود که در عرصه فرهنگی در ابعاد مختلف توانست نقش آفرین، اثرگذار و تعیین کننده باشد.
بوعلی گفت: آنجا که کشور نیاز به سازندگی داشت بسیج به شایستگی حضور یافت و در دورترین، محروم‌ترین و کم برخوردارترین نقاط کشور در کنار مردم حضور یافت و کمک کرد و ثابت کرد که در دستگیری از ضعفا و فقرا سرباز راه ولایت است.
وی ادامه داد: در حوادث گوناگونی که برای کشور پیش آمد و عرصه‌ای فراهم شد تا بسیج نقش آفرین باشد، بسیج در کوتاه ترین زمان ممکن و به نحو احسن اقدام کرد و مردم را نجات داد از جمله در بحث ایجاد امنیت، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان که به شکل فراگیر حضور داشت و همه ملت دیدند که فرزندان ملت برای هر عرصه‌ای که نیاز است حاضر هستند که بودن چشم داشت و هیچ انتظاری در صحنه حضور یابند.
او افزود: در بحث بیماری کرونا همه دیدیم که بسیج چگونه در عرصه‌ای که حتی کسی تصورش را نمی‌کرد که جایگاهی برای بسیج قائل باشد و گفته می‌شد که این یک کار تخصصی است اما بسیج با آحاد مردم خدمت کردند و افزون بر ۱۸ نوع خدمت را برای کمک به کادر درمان و بیماران تعریف کردند و نقش آفرین بودند.
او بیان کرد: ما بسیجیان استان فارس امروز از این حرم مطهر شاهچراغ (ع) اعلام می‌کنیم که در هر عرصه‌ای که تعریف شود بسیجیان حضور خواهند یافت و خوش خواهند درخشید.
وی، فارس را یکی از استان‌های برتر در زمینه نذر رهایی زندانیان جرایم غیر عمد دانست و گفت: در یک مقطعی حدود یک چهارم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد کشور مربوط به استان فارس بود و از سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی (دیماه پارسال) تا مقطع کنونی که در هفته بسیج قرار داریم افزون بر یک هزار و ۱۸۳ زندانی جرایم غیرعمد در هفت مرحله و با همکاری و کمک بسیجیان، مردم، خیرین، دادگستری و اداره کل زندان‌ها از زندان رهایی یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha