۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84553844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات ورزشی کارمندان دولت گیلان در هشت رشته آغاز شد

رشت - ایرنا - مسابقات ورزشی کارمندان دولت استان گیلان با شرکت ۱۷ تیم در هشت رشته از روز چهارشنبه با انجام آیین افتتاحیه در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابتها، ۱۷ تیم از ادارات و نهادهای مختلف استان گیلان در رشته‌های فوتسال ، آمادگی جسمانی، طناب کشی، دارت ، والیبال ، شنا ، تنیس روی میز و بدمینتون با هم به رقابت می‌پردازند.

دانشگاه علوم پزشکی ، اداره ورزش و جوانان ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد کشاورزی، محیط زیست ، تامین اجتماعی ، آتش نشانی ، میراث فرهنگی و گردشگری، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش ، دانشکده فنی و حرفه ای ، بانک سپه ، اداره ثبت و اسناد، اداره کل امور مالیاتی، راه و شهرسازی، صنعت ، معدن و تجارت و همچنین اداره بهزیستی، تیمهای شرکت کننده در رقابت‌های ورزشی کارمندان دولت استان گیلان هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در آیین افتتاح این دوره از رقابتها اظهار داشت: خوشبختانه ادارات و دستگاه‌های مختلف استان استقبال خوبی از برگزاری رقابتهای ورزشی کارمندان دولت داشتند و ۱۷ تیم در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

مریم بخشی افزود: این دوره از رقابتها با شعار " کارمند فعال _ ایران فعال" با همکاری اداره ورزش و جوانان گیلان و هیات ورزشهای همگانی این استان برگزار می شود و  تیمهای شرکت کننده در رشته‌های ورزشی مختلف با هم به رقابت می پردارند تا یک نشاط و شادابی را بین کارکنان دستگاه‌های مختلف گیلان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: کارمندان دولت یکی از قشرهای زحمتکش جامعه بشمار می‌روند که با کمترین دستمزد وظیفه خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را برعهده دارند و ما باید سعی کنیم که با انجام مسابقات مختلف ورزشی، یک شور و نشاط را در بین این بخش از جامعه ایجاد کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: در این راستا نیاز به کمک و همکاری همه دستگاه‌ها در گیلان را داریم تا مسابقات مختلف ورزشی را به مناسبت های مختلف در این استان برگزار کنیم چون گیلان از غنای بالای فرهنگ ورزش برخوردار است.

بخشی، به اجرای ورزش لافند بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد:  اجرای این ورزش نیاز به آمادگی جسمانی زیادی دارد و این ورزش ثابت می کند که مردم گیلان از دیرباز دارای بدن مقاوم بودند و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشتند.

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی کارمندان دولت روز چهارشنبه با حضور مسئولان ورزش این استان و همچنین تیمهای شرکت کننده در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار شد که اجرای ورزش بومی محلی لافند بازی و همچنین اجرای سرودهای محلی از برنامه های این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha