گردنه عسل کشان در چهارمحال و بختیاری به صورت موقت مسدود شد

شهرکرد - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گردنه عسل کشان در شهرستان کوهرنگ تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: احتمال کولاک و سقوط بهمن موجب اعمال ممنوعیت تردد در این جاده کوهستانی شده است.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حسین مالکی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر در گردنه سخت‌گذر عسل کشان شهرستان کوهرنگ و احتمال کولاک و سقوط بهمن این محور ارتباطی، تا مساعد شدن شرایط رفت و آمد، مسدود است.

وی با اشاره به لزوم توجه رانندگان برای به همراه داشتن زنجیر چرخ، البسه گرم و غذا در حین سفر به ویژه به هنگام عبور از محورهای کوهستانی و برف‌گیر، تصریح کرد: مسافران می‌توانند پیش از سفر با برقراری تماس با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مالکی یادآور شد: در طرح راهداری زمستانی امسال ۴۵۰ نیروی راهدار، ۳۰۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۴۲ گروه مستقر در راهدارخانه‌های استان آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

به گزارش ایرنا، گردنه عسل کشان در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ محور ارتباطی ۱۵ روستا با حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت با مرکز این شهرستان است.

شهرستان کوهرنگ در حدود ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha