۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84555034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دخالتی در انتخاب مدیران اجرایی کردستان نمی‌کنم

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دولت در چینش و انتخاب مدیران مختار است و هرگز کسی را برای تصدی هیچ پست و مسوولیتی پیشنهاد نمی‌کنم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار استاندار کردستان اظهار داشت:  انتخاب و چینش تیم مدیریتی از اختیارات دولت و استاندار است.

وی با بیان اینکه چه در دوره گذشته و چه در حال حاضر از دولت حمایت کرده‌ام ، افزود:  اعتقاد دارم باید با برنامه محوری و مساله محوری، امور استان را بررسی کرده و به پیش ببریم و در این میان توجه به سه اصل، امیدآفرینی، آرامش و وحدت بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با ابراز خرسندی از اینکه فرزندی از استان سکان هدایت استانداری را به دست گرفته و با چالشها و مشکلات منطقه به خوبی آشناست، اضافه کرد: در کردستان زمینه و بستر انجام اقدامات گوناگون درحوزه های مختلف، از جمله مسائل فرهنگی فراهم است و فقط تلاش و دوندگی بیشتری می خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی  ابراز امیدواری کرد با حضور استاندار جوان کردستان، تغییر و تحولی اساسی در زندگی و کار مردم در جای جای استان حاصل شود و افزود: دفتر مقام معظم رهبری در کردستان آماده هر نوع کمک، مشورت و رهنمودی در جهت پیشبرد برنامه ها و رشد استان است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha