۵ آذر ۱۴۰۰، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84555364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ملایر: محتوای رسانه‌ها مقابل تهدیدهای دشمنان ارتقا یابد

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها در جامعه گفت که با توجه به شرایط جامعه امروز و حربه‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رسانه‌ها باید از نظر محتوا، تفکر، امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارتقا پیدا کنند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ"سیدجواد حسینی" پنجشنبه شب در بازدید از سرای اهل قلم و دفاتر خبری و نشریات شهرستان ملایر به همت بسیج رسانه افزود: رسانه‌ها افسران جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی دشمنان هستند که ضرورت ایستادگی آنها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی هر روز در حال بزرگ و قدرتمند شدن است و قله‌های بزرگی را فتح کرده و ظهور یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه تشعشع این ظهور چشم دشمنان انقلاب و نظام را اذیت می‌کند، ادامه داد: وظیفه ما است که در شرایط حساس کنونی با رسانه‌ها صمیمی باشیم و با تفکر بسیجی و روحیه جهادی، تمام قد مقابل دشمنان بایستیم.

سرهنگ حسینی حقوق بشر و دموکراسی را بهانه‌ای در دست دشمنان دانست و گفت: دشمنان امروز از بیداری اسلامی و جبهه مقاومت در هراس هستند و اسلام و دین مورد را  هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از تفکر شهید سردار سلیمانی در هراس هستند، افزود: تفکر شهید سلیمانی همان تفکر بسیجی است و این تفکر در جهت اهداف جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و مقابل تمامی تهدیدهای دشمنان محکم و استوار ایستاده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید با تفکر عقلانی، جهادی و بسیجی راه شهید سلیمانی را ادامه دهند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی خواب و خوراک دشمنان را گرفته است و آنها همواره به دنبال راه‌های مختلف برای مقابله با انقلاب و ملت ایران هستند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای سه نشریه فعال آوای ملایر، فرهنگ ملایر و طلیعه امید و نمایندگی‌ خبرگزاری‌های معتبر و پایگاه‌های خبری است و بیش از ۵۰ نفر در این عرصه فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha