۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84555492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای کارمند در گناوه برگزار شد

۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۳
کد خبر: 84555492
یادواره شهدای کارمند در گناوه برگزار شد

گناوه - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یادواره شهدای کارمند شهرستان گناوه پنجشنبه شب در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این برنامه معنوی که جمعی از اهالی و مسئولان این شهر و گردشگران حضور داشتند، یاد وخاطره شهدای کارمند دوران دفاع مقدس و هفته بسیج گرامی داشته شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه در این برنامه با گرامیداشت یادوخاطره شهدای دوران دفاع مقدس و هفته بسیج گفت: بسیج از بدو تاسیس به فرمان رهبر کبیر انقلاب، در همه عرصه ها مقتدرانه حضوری چشمگیر داشته است.

سرهنگ احمدفخری بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: همه ما باید راه شهدا را که همواره بر گوش به فرمان بودن از ولی فقیه بودند و به کشور عزت و افتخار و اقتدار بخشیدند.

روایت گری سردار احمدیان یکی از یادگاران دفاع مقدس، رونمایی از تمثال شهید "ابراهیم پیکار" از شهدای شهر بوشهر که پس از ۳۳ سال پیدا شد، مداحی و خوانندگی با مضمون حماسی  و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای کارمند بود.

سردار محمد احمدیان راوی دفاع مقدس گفت: برپایی یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای تبیین و بازگوکردن دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

                                                                                               یادواره شهدای کارمند در گناوه برگزار شد

وی با بیان اینکه  یادواره شهدا ، دلها را شفا می‌دهد و تلنگری برای عده ای که راه زندگی و انقلاب را  گم کردند، است افزود: معجزه خون شهید تیر و فشنگ نیست بلکه حماسه و یادشان فتح القلوب می‌کند.

احمدیان گفت:  فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس امروز فراتر از مرزهای کشور، در جبهه مقاومت در جریان است.

وی افزود: امروز رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت با الگوپذیری از شهدای دفاع مقدس در نبرد با ایادی استکبار، حماسه سازی می کنند.

راوی دفاع مقدس بیان کرد: شهرستان گناوه اگرچه به نام تجارت و بازار از آن یاد می شود اما  در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و مردم آن حماسه و افتخارات زیادی آفریدند که شهادت ۲۲ شهید دانش آموز یک آموزشگاه در عملیات فتح المبین نمونه ای از آن است.

وی بر  تداوم راه شهدا و تبعیت از ولایت فقیه توسط آحاد جامعه بویژه جوانان تاکید کرد. 

این برنامه معنوی به همت ناحیه مقاومت سپاه انصارالحسین(ع)، حوزه اداری پایگاه شهیدمطهری شهرداری، تبلیغات اسلامی و کارگروه ایثار و شهادت گناوه برگزارشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۳۰ شهید تقدیم میهن  و انقلاب کرده که از این مجموع ۶ شهید کارمند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha