اخبار کوتاه از شمال آذربایجان غربی

ارومیه – ایرنا - دستگیری متخلفان شکار غیرمجاز در ماکو، توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پلدشتی و توزیع سه سری جهیزیه بین نوعروسان پلدشتی مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته در شمال آذربایجان غربی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماکو روز جمعه در این گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ‌یگان حفاظت محیط زیست این اداره در گشت و کنترل مناطق این شهرستان سه نفر شکارچی متخلف را قبل از انجام هرگونه شکاری دستگیر کردند.

جعفر صادق تقی زاده افزود: از این متخلفان سه قبضه اسلحه و مقادیری ادوات شکاری کشف و پرونده پس از تکمیل جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: این تعداد بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان شهرستان در حال توزیع است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

وی اذعان داشت: بسته‌های معیشتی از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهداء، فرماندهی سپاه شهداء و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت تامین شده است.

اهدای سه سری جهیزیه به نوعروسان پلدشتی

سرهنگ پاسدار یوسفی همچنین اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سه سری جهیزیه به همّت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تهیه و به نوعروسان این شهرستان اهداء شد.

وی اضافه کرد: تمام کالای خریداری شده ایرانی و در راستای حمایت از کالاهای تولید داخل است.

وی افزود: اعتبار لازم برای خرید این جهیزیه ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha