بیش از ۸۳ درصد سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۳ درصد سهمیه ۳۵۴ میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.

ابوالفضل عبادی روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اشتغال در چالدران افزود: از این میزان بیش از ۲۹۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده که این رقم در ماه های آتی به طور قطع با افزایش قابل توجهی روبرو خواهد شد.

وی اضافه کرد: سعی داریم ۱۰۰ درصد سهمیه پیش بینی شده برای استان را تا پایان سال پرداخت کنیم و در سال آینده نیز نیازمند سهمیه بیشتری در این حوزه هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: امسال از محل مشاغل خانگی در استان، یک هزار و ۶۱۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

عبادی گفت: آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در حوزه مشاغل خانگی بوده و همه ساله نزدیک به ۱۰۰ درصد سهمیه اعلامی را جذب و پرداخت می کند.

فرماندار چالدران نیز در این جلسه از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بازپرداخت اشتغال پایدار روستایی برای سه طرح بزرگ تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: این طرح ها در زمینه گردشگری، تولید فرآورده‌فرفرورده های دامی و لبنی هستند که با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال بیش از ۴۰ نفر فراهم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سالانه صدها نفر با استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی در آذربایجان غربی صاحب شغل می شوند؛ بیشتر متقاضیان این بخش را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha