جلیل تراهی شنبه شب در حاشیه راه اندازی این سامانه افزود: در این طرح دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست، بلکه افراد میتوانند نیازهای خود را از طریق سیستم سامانه امداد هوشمند و کارآمد با نشانی soha.emdad.ir و یا smart.emdad.irاز طریق اینترنت با گوشی همراه یا مراجعه به دفترهای پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود در این سامانه اقدام نمایند.
وی بیان داشت: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر شماره ملی، کد پستی صحیح محل سکونت و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی ضرورت دارد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بسترهای الکترونیکی و تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانوادههای تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه از اهداف راه اندازی این سامانه است.
تراهی با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند میتواند نیازسنجی واقعی نیازمندان را شناسایی کند، اظهارداشت: اجرای این طرح در استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوبتر به نیازمندان جامعه عنوان کرد.
همزمان با سراسر کشور،
سامانه امداد هوشمند و کارآمد در هرمزگان راه اندازی شد
۷ آذر ۱۴۰۰، ۶:۳۶
کد خبر:
84557218
بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: همرمان با سراسر کشور سامانه امداد هوشمند و کارآمد به منظور سرعت در پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به ۸۷ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در استان راهاندازی شد.
اخبار مرتبط
-
مدیرکل کمیته امداد استان؛
مرکز ارتباطاعات مردمی کمیته امداد هرمزگان راه اندازی شد
بندرعباس- ایرنا- نخستین مرکز ارتباطاعات مردمی کمیته امداد هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین…
-
«طرح امداد هوشمند کارآمد» در استان سمنان اجرا میشود
سمنان- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: طرح امداد…
-
طرح امداد هوشمند در سه اداره استان تهران به صورت آزمایشی اجرا شد
تهران- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران گفت: با هدف بهبود و مدیریت خدمات…
نظر شما