پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان؛ اسکندرزاده به مدال طلا رسید

تهران- ایرنا- ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران موفق به کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان این رشته در دسته 80 کیلوگرم جوانان شد.

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات قهرمانی جهان وزنه‌برداری ۲۰۲۱ به میزبانی کشور گرجستان در رده جوانان از صبح امروز شنبه ششم آذر ماه آغاز شد و سعید اسکندرزاده دومین نماینده کشورمان در دسته ۸۰ کیلوگرم به روی تخته رفت.

او در حرکت اول موفق به مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی شد و در حرکت دوم نیز توانست وزنه ۱۵۰ کیلوگرمی را مهار کند.

نماینده کشورمان در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۱۶۲ کیلوگرمی بازماند تا با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات شود.

رقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان در ۲ بخش جوانان و بزرگسالان در کشور گرجستان در حال برگزاری و تیم ایران  با ۱۴ ورزشکار در این دوره از بازی ها حضور پیدا کرده است.  این دوره از مسابقات از ششم تا چهاردهم آذر ماه در تفلیس گرجستان برگزار می‌شود و یکی از گزینشی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به شمار می‌رود.

احسان صوری و سعید اسکندرزاده در رده جوانان و علیرضا ایزدی، سیدیوسف یوسفی، محسن بختیار، امیر جعفری، علی سیفی، نادر مرادی، روح‌الله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی، علی‌اکبر غریب‌شاهی، مهدی صیادی و احمد امین‌زاده در رده بزرگسالان نمایندگان کشورمان در این پیکارها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha