۷ آذر ۱۴۰۰، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84557408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان روز بدون فوتی کرونایی را سپری کرد

۷ آذر ۱۴۰۰، ۷:۵۴
کد خبر: 84557408
زنجان روز بدون فوتی کرونایی را سپری کرد

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: این استان روز گذشته/شنبه/ مورد فوتی کرونایی نداشت که بر این اساس شمار فوتی‌های کرونایی از زمان شیوع ویروس تاکنون در این استان به یک‌هزارو ۷۹۹ نفر رسیده است.

دکتر پرویز قزلباش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۱۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۳ نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.

وی اضافه کرد: هم اکنون شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان روند نزولی دارد، اما شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.

این مسوول ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به رقم ۱۳۳ هزارو ۴۲۴ نفر رسیده است که ۷۵ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.

قزلباش افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" رقم ۱۴۶ هزارو ۵۸۹ نفر ثبت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارشهای اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به تعداد ۱۳ هزارو ۱۶۵ نفر در استان زنجان ثابت شده است که ۱۱ هزارو ۲۸۶ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۵ هزارو ۹۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha