استاندار خراسان رضوی: بهره‌وری واحدهای اقتصادی باید افزایش یابد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: جلو هرگونه مشکل از جمله رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی باید گرفته شود و با پیش‌بینی راهکار مناسب، بهره‌وری بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی به بیشترین میزان برسد.

به گزارش روز دوشنبه استانداری، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در نشست قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی که با هدف رصد و فعالسازی جریان اقتصادی خراسان رضوی برگزار شد، افزود: ضرورت دارد ضمن جلوگیری از اقدامات جزیره‌ای در استان موضوعات اقتصادی به شکل متمرکز در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری، نظارت و هدایت سه اصل مهم در موفقیت فعالیت‌های اقتصادی است، بیان کرد: در این راستا برای هدف‌گذاری درست در حوزه اقتصادی باید اطلاعات کامل و اشراف درستی بر همه امور وجود داشته باشد.

استاندار خراسا ن رضوی بر فعال‌تر شدن مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان تاکید و عنوان کرد: این مرکز باید جریان جاری فعالیت‌های اقتصادی استان را در همه عرصه‌ها مدیریت و هدایت کند.

او با تاکید بر اینکه ایجاد ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری در استان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: تمام فرآیند سرمایه‌گذاری باید در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان پیش بینی شود، تا هرچه بیشتر این روند تسهیل شود.

نظری با اشاره به اینکه همه عرصه‌های اقتصادی استان باید تحت مدیریت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان باشد، افزود: شناسایی سرمایه‌گذاران از دیگر وظایف این مرکز است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نباید هیچ واحد تولیدی استان تعطیل شود، گفت: واحدهای تولیدی باید به طور مستمر رصد و پایش شوند و عارضه یابی هم با دقت و سرعت صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha