۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 1475
کد خبر: 84560299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت مردمی به دیوان‌سالاری و عدم‌تمکین بانک‌ها رسیدگی کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، از دولت سیزدهم خواست با حل مشکلات اساسی و ایجاد اشتغال، به موضوع حذف بوروکراسی‌ها و عدم تمکین بانک‌ها از قوانین رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی حدادی در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، گفت: مدیریت زمان در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مهم است و آنچه در گزارش کمیسیون ویژه آمده نشان دهنده عملکرد خوب دستگاه‌ها نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما از دولت مردمی حل مشکلات اساسی و ایجاد اشتغال است همچنین باید با حذف بوروکراسی‌ها به عدم تمکین بانک‌ها از قوانین هم رسیدگی شود.

حدادی درباره مشکلات بیکاری حوزه انتخابیه خود، گفت: استان البرز بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت دارد. در این استان بیکاری جدی داریم و دستگاه‌های دولتی امور اقتصادی استان طی چند ماه اخیر هیچ فعالیتی نداشته اند و طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه استان، وضعیت خوبی ندارد.

وی اضافه کرد: وزارتخانه‌های جهاد، صمت، تعاون و میراث فرهنگی در دولت قبلی و فعلی نیاز به برنامه‌ریزی دارند که هنوز صورت نگرفته و نیاز به اهتمام جدی داریم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، افزود: در این شرایط نیازمند ساختار نظام‌مند با تفکر جهادی هستیم،  تخصیص اعتبارات با گذشت ۹ ماه هنوز انجام نشده و ضعف جدی در دستگاه‌های وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha