متخلفان اقتصادی در گیلان ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

آستارا - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: متخلفان اقتصادی ظرف هشت ماه گذشته در حوزه‌ های قاچاق کالا، بهداشت و درمان و کالا و خدمات ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

مرتضی امینی روز شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی آستارا یادآور شد: طی هشت ماه گذشته به ۱۳ هزار پرونده در حوزه‌ های قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و کالا و خدمات رسیدگی  و از این تعداد، برای ۱۲ هزار پرونده رای محکومیت صادر شده است.

امینی افزود : مجموعه سازمان تعزیزات حکومتی بر روند تولید تا توزیع کالا نظارت دارد و تمام تلاش همکاران ما در سازمان تعزیزات حکومتی این است که کالاهای سالم، استاندارد و بهداشتی به دست مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: گیلان کالاهای استراتژیکی مانند چای و برنج دارد و بر همین اساس مقابله با قاچاق کالا را در اولویت خود قرار دادیم و با همکاری ناجا تلاش داریم در این راستا، کالای با کیفیت را به دست مردم برسانیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی و نظارت بر کالاهای سلامت‌ محور  از موضوعات مهم مورد پی گیری طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی است.

 بازدید از کارخانه تولید ظروف یک ‌بار مصرف، شهرک صنعتی و حضور در جلسه هماهنگی با کارکنان دادگستری از دیگر برنامه‌ های سفر یک ‌روزه مدیرکل تعزیزات حکومتی استان گیلان به شهرستان آستارا بود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶ هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha