استاندار چهارمحال و بختیاری:مدیریت مسوولان باید انقلابی و جهادی باشد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران باید با مدیریت مطلوب، جهادی و انقلابی و تغییر رویکرد اساسی، به مردم خدمت‌رسانی کنند.

غلامعلی حیدری سودجانی روز شنبه در بازدید سرزده از شهرداری شهرکرد تاکید کرد:فسادستیزی واقعی و تقویت نظارت‌ها برای جلوگیری از تخلف‌های احتمالی در دستور کار مسوولان باشد.
وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرداری‌ها افزود: شهرداران از زیرمجموعه‌های خود مانند مناطق، سازمان‌ها و نواحی سرکشی و بازدید سرزده داشته باشند و بر پاک‌دستی جدی بر حوزه‌های مختلف نظارت کنند.
حیدری خرید کالاهای ایرانی و پرهیز از خرید کالاهای مشابه خارجی را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسوولان علاوه بر مردمی بودن، مراقب باشند فاصله بین خود با شهروندان وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به لزوم مزین کردن نقاط مختلف شهرها به‌نام شهدا یادآور شد: استفاده از منابع دولتی، ظرفیت بنیادها، قرارگاه‌ها و بخش خصوصی با هدف تسریع در روند توسعه ضروری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم ارزش خدمات صادقانه را درک می‌کنند و برخورد اقناعی می‌تواند بسیاری مشکلات موجود را رفع کند.
وی با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای نوسازی بافت فرسوده شهرها گفت: انتظار می‌رود با فعالیت‌ها هنرمندانه مانند احداث طرح‌های زیرگذر و روگذر زمینه ایجاد تحول در شهرهای چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرکرد فراهم شود.
حیدری تاکید کرد: اقدام سریع برای رفع مشکلات محله منظریه، پسماند و بازیافت زباله مورد توجه مجموعه مدیریت شهری باشد.
وی راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد را اقدامی مطلوب برای برقراری ارتباط با شهروندان دانست و افزود: برندسازی شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری و معرفی و توسعه آن در سطح کشور در دستور کار قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری شناسایی مشکلات مرتبط با مدیریت شهری را ضروری اعلام و تصریح کرد: در این صورت می‌توان با هم‌فکری و هم‌افزایی برای رفع مشکلات موجود تلاش کرد.
وی توسعه مبلمان شهری را در ارتقای روحیه نشاط شهروندان موثر دانست و یادآور شد: ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری انجام شود.
حیدری اظهار داشت: مدیریت شهری برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای می‌تواند برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تهیه و هدف‌گذاری کند تا دچار روزمرگی نشود.
وی گفت: در این برنامه‌ها راهکارهای علمی و اجرایی با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و افراد صاحب‌نظر ارائه شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری حرکت برنامه‌محور در مدیریت شهری را ضروری اعلام و تاکید کرد: سامانه رصد و نظارت پیشرفت فیزیکی و عمرانی شهرداری شهرکرد راه‌اندازی شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و بکر شهرکرد در حوزه گردشگری افزود: تاکنون از این ظرفیت‌ها برای ایجاد روحیه نشاط در جامعه بهره‌گیری نشده است.
حیدری تصریح کرد: راه‌اندازی شهرک سلامت و توسعه فعالیت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرکرد توسعه یابد.
وی یادآور شد: مسوولان نتیجه اقدامات خود را از طریق مختلف برای شهروندان اطلاع‌رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این بازدید از بخش‌های مختلف شهرداری شهرکرد بازدید و با تعدادی از شهروندان و کارمندان این شهرداری گفت و گو کرد.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha