کمیته انضباطی نتیجه دیدار زاگرس مهاباد با شنوجوان اشنویه را اعلام شد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: کمیته انضباطی هیات فوتبال آذربایجان غربی نتیجه دیدار ناتمام بین تیم های جوانان زاگرس مهاباد و شنوجوان اشنویه را اعلام کرد.

سیاوش شیخ آقایی روز دوشنبه در گفن وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تصمیم و رای کمیته انضباطی هیات فوتبال این استان و بر اساس گزارش ناظر بازی نتیجه بازی چهار بر صفر به سود تیم زاگرس مهاباد اعلام شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه که به علت اعتراض و بیرون آمدن تیم اشنویه نسبت به تصمیمات داوری در دقیقه ۷۰ بازی متوقف و نیمه تمام شده بود، نتیجه دیدار تا قبل از توقف بازی چهار بر صفر دنبال میشد.

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: همچنین برای تیم حریف به علت خروج از زمین مسابقه هم از طرف کمیته انصباطی استان جریمه نقدی در نظر گرفته خواهد شد.

شیخ آقایی اضافه کرد: با احتساب این سه امتیاز تیم فوتبال زاگرس جوانان مهاباد جایگاه خود را در صدر جدول رقابت های لیگ برتر جوانان آذربایجان غربی محکم کرد. 

به گزارش ایرنا، این مسابقات در ۲ گروه شمال و جنوب استان در حال برگزاری است که از این مرحله از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود می کند.

دور بعدی مسابقات نیز به صورت ضربدری برگزار شده و در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات لیگ برتر جوانان مناطق کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ معرفی می‌شود.

همچنین در پایان این مسابقات ۲ تیم به لیگ دسته پایین‌تر استان سقوط خواهد کرد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha