۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84566802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالعه استخراج نفت از مناطق مستعد شهرستان لردگان از سر گرفته می‌شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار طرح «لرزه‌نگاری ۲ بُعدی» از مناطق مستعد استخراج نفت شهرستان لردگان از سر گرفته می‌شود.

حسین بامیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با رایزنی‌های انجام شده با وزرای سابق و فعلی نفت اعتبار مناسبی برای مطالعات استخراج نفت از مناطق «دودرا» و «کوه ریگ» در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های پیش رو با برگزاری مناقصه پیمانکار برای اجرای طرح لرزه‌نگاری ۲ بعدی انتخاب و تا قبل از پایان سال مطالعات در این منطقه از سر گرفته شود.

بامیری تصریح کرد: در سال‌های گذشته پتانسیل نفتی منطقه مورد توجه قرار گرفته بود و امید می‌رود از بهمن ماه اقدامات لازم برای تداوم مطالعات آغاز شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت چاه‌های نفت در لردگان را عاملی برای آبادانی این منطقه عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری نفت از این منطقه در میان‌مدت و بلندمدت بخشی از اعتبارات با رویکرد محرومیت‌زدایی، رونق اشتغال، اقدامات اجتماعی، رفاهی و ورزشی به منطقه اختصاص پیدا می‌کند.

بامیری ابراز امیدواری کرد تا در بلندمدت شهرستان لردگان به مناطق نفت‌خیر کشور تبدیل شود و بخشی از منافع آن متوجه این شهرستان شود.

به گزارش ایرنا، مرکز شهرستان لردگان در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha