جهاد تبیین در گام دوم انقلاب باید مورد توجه جدی جامعه دانشجویی باشد

قزوین - ایرنا- مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب جهاد تبیین، تکلیفی مهم است که برعهده جامعه دانشگاهی نهاده شده و باید توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسین حیدری روز سه شنبه در نشست استاندار قزوین با نمایندگان نخبگان و تشکل های دانشجویی که به مناسبت روز دانشجو در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: جهاد تبیین برای مقابله با جریان تحریف دشمنان و بدخواهان انقلاب، نظام و کشور مطرح شده است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با مدیریت فضای مجازی و فروریختن ترس از هیمنه استکبار تاکید کرده اند که باید مورد توجه جامعه نخبگان و تشکل های دانشجویی قرار گیرد.

 مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین اظهار داشت: جهاد تبیین، تکلیفی است که در گام دوم انقلاب باید با توجه به تحریفات دشمنان، مبارزه استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و تحریف ارزش ها مورد توجه ویژه باشد.

این مسوول گفت: برای پرداختن به جهاد تبیین، شبکه سازی و هم افزایی جریان انقلاب در تبیین واقعیت ها لازم است که سبب کنشگری خواهد شد.

وی با تاکید بر نیفتادن دانشجویان در جریانات انحرافی و ساختگی، گفت: جهاد تبیین نیازمند واقعی دیدن فضا است که با مطالبه گری مساله محور محقق می شود.

حیدری افزود: مطلع شدن جریان های دانشجویی از مطالبات اصلی مردم ضروری است که باید به a;g  درست در اختیار دانشجو قرار گیرد و راه اصلی برای ارتباط با بدنه جامعه پیدا شود.

۱۶ آذر بدون دانشجویان برای استکبارستیزی بی معناست
رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز در این نشسیت گفت: ۱۶ آذر نمادی از استکبارستیزی و مطالبه گری ملت ایران به نمایندگی از قشر دانشجو است و انتظار داریم دانشجویان همزمان با کسب معرفت همیشه برای مطالبه حق بیدار باشند.

دکتر سید ابوالحسن نایینی همچنین با تبریک هفته پژوهش، گفت: امروز پژوهشگران کشور برای توسعه با شتاب کشور در زمینه فناوری تلاش می کنند که جا دارد قدردان آنها باشیم که برای استقلال کشور برنامه ریزی و تلاش می کنند.

تحصیل بیش از ۶۶ هزار دانشجو در قزوین
دبیر کمیسیون دانشجویی استان قزوین نیز در این نشست گفت: ۴۷ دانشگاه در استان داریم که ۶ مورد آنها دولتی است.

اسدالله حمزه ای گفت:۶۶ هزار و ۷۴۰ دانشجو در قزوین تحصیل می کنند که نقش موثری در تولید علم و رفع نیازها و مطالبات استان و کشور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha