دانشجوی بسیجی: بهترین شیوه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است

مشهد- ایرنا- مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب بزرگترین و بهترین شیوه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

رسول نوروزی روز سه‌شنبه در حاشیه آغاز ویژه برنامه روز دانشجو در مشهد طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس امروز دانشجویان هم در استکبارستیزی و هم در مقوله خدمت به مردم درصحنه های اجتماعی حضور فعال دارند.

وی عنوان نشست روز دانشجو در مشهد را "دانشجو، مبارزه، خدمت" عنوان کرد و ادامه داد: هدف از انتخاب این عنوان نیز بیان این حقیقت است که دانشجویان در عرصه خدمت جهادی و مطالبه گری عمومی وارد میدان شده اند.

مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی به حضور مستمر دانشجویان در اردوهای جهادی، مطالبه گری در خصوص مسائل اجتماعی از جمله شهر ارتفاعات جنوبی مشهد و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، با مشارکت جهادی دانشجویان بالغ بر ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا به جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

بر اساس اعلام مسوولان بهداشتی خراسان رضوی تاکنون حدود هشت میلیون دز واکسن کرونا در قالب دزهای اول، دوم و سوم به جمعیت هدف بالای ۱۲ سال استان تزریق شده است.

هم اکنون در استان خراسان رضوی با ۶.۹ میلیون نفر جمعیت، بیش از ۲۰۳ هزار دانشجو در دانشگا ها و موسسات آموزش عالی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد دانشگاه‌های دولتی ۴۳ هزار و ۷۱۸ نفر، مؤسسات غیر انتفاعی ۴۴ هزار و ۶۹۵ نفر، دانشگاه پیام نور ۲۴ هزار و ۷۰۱ نفر، فنی و حرفه ای ۱۰ هزار و ۵۱ نفر، دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۶ هزار و ۶۸۶ نفر را به خود اختصاص داده اند.

این در حالی است که بیش از ۶ هزار دانشجو نیز در دانشگاه فرهنگیان استان و ۵۸ هزار دانشجو نیز در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی مشغول تحصیل می باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha