پنجمین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد افتتاح شد

مشهد- ایرنا- پنجمین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد به عنوان بزرگترین بیمارستان سوانح و حوادث در شمال شرق کشور با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال روز چهارشنبه طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: پنجمین بخش مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو) این بیمارستان با ۱۰ تخت در فضایی به مساحت ۶۵۰ هزار مترمربع در ساختمان اورژانس این بیمارستان واقع شده است.
دکتر مسعود خانی افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از هزینه این بخش مربوط به تجهیزات پزشکی است که ۲۰ میلیارد ریال آن توسط خیران سلامت و دفتر آیت‌الله سیستانی تامین شده است. 
وی ادامه داد: در حال حاضر پنج بخش مراقبت های ویژه با ظرفیت ۷۰ تخت در بیمارستان شهید کامیاب مشهد دایر است که علاوه بر بیماران سوانح و حوادث بیماران کرونایی بدحال نیز در بخشهای مراقبتهای ویژه این بیمارستان تحت درمان قرار می‌گیرند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: روزانه ۲۰۰ بیمار سوانح و حوادث در شمال شرق کشور به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد مراجعه می‌کنند که ۵۰ نفر از این تعداد بستری می‌شوند.
وی افزود: ۹۰ درصد بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان سوانح و تروما است و این بیمارستان مجهزترین، بزرگترین و تخصصی‌ترین بیمارستان شمال شرق کشور به شمار می‌رود.
بیمارستان شهید کامیاب مشهد معروف به بیمارستان امدادی با ۳۰۰ تخت بستری و قدمت ۷۰ ساله در خیابان فدائیان اسلام این شهر و نزدیک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) است.
این بیمارستان در فضایی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۰ هزار مربع در سه طبقه واقع شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha