۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۷:۵۰
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84570454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "شهید محمدنژاد" ۱۰ میلیارد ‌ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز  پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایست بارزسی شهید محمدنژاد حین کنترل خودروهای عبوری محور میاندوآب - تبریز به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف این خودرو، در بازرسی از آن ۲۹ هزار و ۲۶۰ قلم انواع لوازم آرایشی، سه هزار و ۸۳۰ دستگاه انواع لوازم آشپزخانه، ۳۴۸ متر پارچه و ۱۵ دستگاه اسکوتر کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شدند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیرمراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

رستم پور با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس بوده و با اقتدار کامل و قاطعانه در چهارچوب قانون با هنجار شکنان برخورد می‌شود، افزود: از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز با شماره تلفن۴۵۲۲۵۷۱۰ و سامانه ۱۱۰ پلیس در جریان بگذارند.

میاندوآب به علت قرار گرفتن در نزدیکی شهرهای مرزی جنوب آذربایجان‌غربی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق به سمت شهرهای عمقی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha