تجلیل از پرستارانی در شیراز که پذیرای بیماران کرونایی ۵ استان بودند

شیراز-ایرنا- پرستاران بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز در آیینی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار تجلیل شدند، بیمارستانی که از آغاز شیوع کرونا، بیمارستان مرجع درمان کووید ۱۹ و پذیرنده بیماران از پنج استان بود.

بنا بر گزارش روز جمعه دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،  علیرضا پاک فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس ضمن حضور در این آیین، از زحمات پرستاران قدردانی کرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار، از زحمات و خدمات شبانه‌روزی پرستاران و تمامی کادر درمانی در عرصه مبارزه با  کرونا و خدمت به مردم و بیماران قدردانی کرد.

تجلیل از پرستارانی در شیراز که پذیرای بیماران کرونایی ۵ استان بودند


پاک فطرت اظهار داشت: به راستی زبان ناتوان است از بیان رشادت‌های پرستاران و تمامی کادر درمانی کشور که در تمام این مدت جهاد کردند و بار سنگین حفاظت از سلامت مردم بزرگ ایران را بر دوش کشیدند و تعدادی از آن‌ها نیز در این راه به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: نام شهدای سلامت همواره به بزرگی و فداکاری در اذهان ایرانیان ثبت و ضبط است.
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس افزود: تقدیر از زحمات ایثار و جانفشانی مجموعه پرستاری و درمانی، وظیفه همگانی است؛ زیرا در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا نیز حامی و حافظ سلامت مردم و بیماران هستند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: احساس تکلیف و وظیفه می‌کنیم و برای رفع چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت و حقوق پرسنل، پیگیری مطالبات و پرداختی کارکنان در سطح کشور، تبدیل نیروهای شرکتی و طرحی نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.
  رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب و روز پرستار، بیان کرد: حضور نماینده محترم شریف شیراز در جمع کارکنان بیمارستان به همه ما به ویژه پرستاران تلاشگر در راه خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا، دلگرمی و انگیزه‌ای مضاعف می‌بخشد.
علی‌اکبر کدیور گفت:  همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان بدون ترس از کرونا، شجاعانه و صادقانه بیماران خدمات‌دهی نموده و موجب سربلندی دانشگاه شده‌اند که علاوه بر شهرستان‌های استان فارس و شیراز از استان‌های همجوار نظیر خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استان کرمان نیز بیماران کرونایی داشتیم و خدا را شاکریم که مقام بزرگی در کشور به دلیل خدمات به بیماران کرونایی، کسب کرده‌ایم.
کدیور ادامه داد: در ایام شیوع کرونا بیشتر همکاران ما مخصوصا قشر زحمتکش پرستار به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند اما پس از بهبودی دوباره به سنگر خدمت‌رسانی به بیماران برگشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha