۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 2092
کد خبر: 84572084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه موقت شاهرود: توافق موقت دیگری نمی‌پذیریم                 

 شاهرود – ایرنا - امام جمعه موقت شاهرود گفت: مذاکره برای رفع یکجای همه تحریم ها و راستی آزمایی بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد و هرگز توافق موقت دیگری را نخواهیم پذیرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود که در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا برگزار شد، افزود: تضمین برای عدم تکرار برهم زدن توافق یکی دیگر از مطالبات تیم مذاکره کننده  ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال احیای گفت و گوهای تیم مذاکره کننده دولت قبل است ، ادامه داد: تیم جدید مطالباتی دارد که طرف های مقابل را مجبور به ترک میز مذاکره برای مشورت با اربابان خود کرد.

خطیب جمعه شاهرود گفت: آمریکا پس از این رخداد به دنبال تطهیر چهره کریه خود و انداختن توپ در زمین ایران است.

عبداللهیان با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده غربی به دنبال توافق دیگری هستند تا مسایل اقتصادی ایران اسلامی را با آن گره بزنند ، تاکید کرد:  تیم جدید مذاکره کننده ، نتیجه بخش شدن مسایل را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

به گفته وی ، دولت انقلابی و مجلس با اولویت بخشی به ارتباط با کشورهای منطقه بخش‌های زیادی از مشکلات را برطرف می‌کند.

عبداللهیان با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم با تکیه بر دانش و توان داخل موفقیت‌های زیادی به دست آوردند تاکید کرد: این امر مهم هر گونه چشمداشت به دنیای غرب را منحل کرد.

امام جمعه موقت شاهرود با تسلیت سالگرد شهادت آیت الله دستغیب ابراز داشت: منافقین از اول انقلاب در داخل با چراغ خاموش و در خارج از کشور با حمایت های اربابان خود همیشه علیه ملت ایران گام بر می دارند.

وی به گوشه ای از تاریخ اسلام در جنگ جمل هم اشاره کرد و ادامه داد: فتنه منافقان هزینه های سنگینی را برای اسلام ، مسلمانان و حضرت علی (ع) در آن زمان ایجاد کرد.

امام جمعه موقت شاهرود با تبریک  ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران و کادر درمان که در مدت طولانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا  به شهادت رسیدند پاداش الهی دریافت می‌کنند.

عبداللهیان افزود: پرستاری از معلولان ، سالمندان و جانبازان هم پادش معنوی بزرگی دارد.

وی از علما و بزرگان شهر خواست به تقاضای مردم برای برپایی نماز باران همت گمارند تا شاهد نزول برکات الهی  باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha