۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84572344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مطالبات برحق پرستاران پیگیری می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مطالبات و خواسته‌های مطرح شده از سوی پرستاران برحق است و در حد توان آنها را پیگیری می‌کنم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر جمعه در دیدار اعضای نظام پرستاری سنندج اظهار داشت: در  ۲ سال گذشته جامعه سلامت درگیر تلاش و زحمت بسیار شدند اما دستاورد معنوی این تلاش‌ها آن بود که مردم بیش از پیش به جایگاه واقعی و ارزشمند آنان به ویژه پرستاران واقف شدند.

وی با تاکید بر وظیفه‌شناسی جامعه پرستاری، اضافه کرد: علیرغم تبعیض‌هایی که در پرداختی‌های پرستاران وجود دارد هرگز شاهد تحصن یا ترک خدمت این قشر زحمتکش نبوده‌ایم و این نشان از ویژگی بارز نجابت در میان جامعه پرستاری است.

استاندار کردستان موارد و مطالبات مطرح شده از سوی اعضای نظام پرستاری را برحق عنوان کرد و گفت: وعده‌های بی‌عمل موجب بی‌اعتمادی می‌شود اما قول می‌دهم این مطالبات را پیگیری کنم.

زارعی‌کوشا در خصوص مشکلات مطرح شده در حوزه مدیریت سلامت، اظهار داشت: به طور قطع مشکلاتی وجود دارد اما مربوط به یک دوره مدیریتی نیست بلکه مربوط به یک فرآیند است و انباشته شده که نیاز به پیگیری دارد.

اعضای نظام پرستاری سنندج به نمایندگی از جامعه پرستاری استان مطالباتی از جمله پرداخت کارانه معوق هفت ماهه پرستاران، بخشودگی جرایم رانندگی زمان اجرای طرح محدودیت تردد، همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کم‌بهره به پرستاران و بازنگری در تعرفه‌گذاری را مطرح و خواستار پیگیری و حمایت مدیریت ارشد استان شدند.

پنجم جمادی‌الاولی و ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha