۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84572753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشش اولیای دم، مرد میانسال گرگانی را از قصاص نجات داد

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان گفت: مردی که هفت سال پیش در پی اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود امروز شنبه و در آستانه اجرای حکم قصاص بخشیده شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان حیدر آسیابی اظهار داشت: با درخواست اولیای دم و پس از تکمیل پرونده حکم قصاص صادر شد و در نوبت اجرا قرار گرفت که خانواده مقتول پیش از اجرای حکم قصاص از اجرای آن منصرف شدند.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته بارها اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان پادرمیانی کردند اما اولیای دم حاضر به گذشت نشدند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: صبح امروز و دقایقی پیش از اجرای حکم، پادرمیانی معاون اجرای احکام دادسرای گرگان به نتیجه رسید و اولیای دم بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.

 این شانزدهمین محکوم به قصاص در گلستان است که امسال با گذشت خانواده مقتول و پادرمیانی شورای حل اختلاف فرصت دوباره برای زندگی و جبران اشتباهات یافته است.

پارسال نیز با گذشت اولیای دم و پادرمیانی ریش سفیدان و اعضای شورای حل اختلاف گلستان ۲۶ محکوم به قصاص فرصت دوباره زندگی یافتند.

رییس شورای حل اختلاف گلستان همواره تاکید دارد که اعضای شورا در پرونده‌ افراد شروری که یقین دارند آزادی او سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می‌شود برای صلح و سازش اقدام نمی‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha