شاهرود میزبان مسابقات والیبال نوجوانان دختر دسته یک شد

شاهرود – ایرنا – رییس هیات والیبال شاهرود گفت: مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در این شهر برگزار می شود.

سعید طبسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه برگزار می شود، افزود: این دوره از رقابت ها با حضور تیم هایی از استان های سمنان(شاهرود)، تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، کرمان، گیلان و مرکزی برگزار می شود.

وی از حضور تیم ها تا عصر امروز در شاهرود خبر داد و  ابراز داشت: پس از ورود تیم ها، امشب آیین قرعه کشی با حضور نماینده تیم ها و مسوولان برگزاری انجام می شود.

طبسی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها با حضور ۱۰ تیم و در ۲ گروه پنج تیمی در ورزشگاه تختی برگزار می شود، اظهار داشت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله پایانی راه می یابند و تیم‌های پنجم گروه‌ها نیز به دسته دوم سقوط می‌کنند.

رییس هیات والیبال شاهرود به برگزاری رقابت ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیری از کرونا اشاره کرد و افزود: تمامی دیدارها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می شود.

در شهرستان شاهرود  ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند. 

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha