۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳
کد خبر: 84573335
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بازیگر «سرجوخه»: تولید سریال‌های امنیتی ضروری است

تهران- ایرنا- بازیگر سریال «سرجوخه»، گفت: تولید سریال‌هایی با درونمایه امنیتی ضروری است و مخاطبان با تماشای چنین آثاری متوجه می‌شوند چه گروه‌هایی برای برقراری امنیت در کشور فداکاری می‌کنند. 

وحید اسمی‌خانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره سریال سرجوخه که از شبکه سوم سیما پخش شد، اظهار کرد: سریال سرجوخه اولین تجربه من برای بازی در سریالی در نقشی امنیتی بود و سختی های خود را داشت.

وی ادامه داد: بیشتر در آثار طنز و اجتماعی سابقه بازی دارم اما توسط احمد معظمی کارگردان سریال سرجوخه برای بازی در این مجموعه در نقش مامور امنیتی دعوت شدم. نقش یک افسر پلیس را در سریال سرجوخه داشتم که فعالیت تروریست ها را زیر نظر داشت.

اسمی‌خانی درباره پیچیدگی بازی در سریال های امنیتی توضیح داد: بازی کردن در نقش مامور و یک افسر فعال در بخش امنیت پیچیده است و باید از نوع رفتار ماموران امنیتی الگو گیری می کردم. این الگو گیری در نوع رفتار، سخن گفتن و آرامش در ارائه اطلاعات به دیگر ماموران در شرایط بحرانی از جمله مسائلی بود که با آن روبرو بودم. 

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانم از پس نقش مامور امنیتی در سریال سرجوخه برآیم تمرین های زیادی داشتم و نمی توان بدون داشتن هیچ تصویر ذهنی و الگوپذیری، نقش یک مامور را براساس کلیشه های رایج و شکل گرفته در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرد. 

بازیگر سریال آقازاده یادآور شد: معتقدم ساخت سریال‌هایی همچون سرجوخه با درونمایه مسائل امنیتی کشور امری ضروری است و این آثار به مخاطب کمک می کند بداند در پشت پرده آرامش امروز کشور، چه کسانی در زحمت و دشواری قرار دارند و این امنیت به این سادگی به دست نیامده است. 

اسمی‌خانی گفت: سریال سرجوخه برگرفته از چند پرونده واقعی بود و تصویر این پرونده های واقعی یکی از اتفاقات مهم سال های اخیر در سریال سازی است.

درام جاسوسی اجتماعی سرجوخه نوشته‌ حسین امیرجهانی، به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی در مرکز «سیما فیلم» تهیه و تولید شد و از ۲۷ مهر تا ۱۲ آذر در ۳۰ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha