آموزش و پرورش زمینه‌ برگزاری امتحانات حضوری را فراهم کند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: زمینه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت حضوری در کمال آرامش و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به وسیله آموزش و پرورش فراهم شود.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: حفظ سلامت دانش آموزان اهمیت زیادی دارد و باید این مهم در برگزاری حضوری امتحانات با رعایت نکات بهداشتی مورد توجه باشد.
وی تاکید کرد: نظارت‌ها در مدارس به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر ادامه دار باشد.
هاشمی اظهار داشت: به دور از سیاه نمایی، واقعیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مدیریت مقابله با کرونا در استان مستند سازی شده و اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذر و در پنج مرحله اجرایی خواهد شد.
وی بیان کرد:طرح مدیریت هوشمند کرونا در ۵ مرحله زمانی مختلف در بخش‌هایی مانند دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدهای صنفی، حمل و نقل برون شهری و حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی اجرایی می‌شود.
استاندار سمنان یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نظارت بر اتوبوس های بین راهی از لحاظ رعایت نکات بهداشتی که در استان توقف دارند مَدنظر داشته باشد.
هاشمی با اشاره به تاکید رییس جمهور در واکسیناسیون اتباع خارجی علیه ویروس کرونا، افزود:
همانطور که ریاست جمهور تاکید داشتند، واکسیناسیون اتباع خارجی در استان سمنان ضمن تسریع، تکمیل شود.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در حوزه روستایی استان اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار می‌رود بیش از پیش تقویت شود.
وی تاکید کرد: تلاش شود تا استان سمنان به سمت نقشه آبی سوق داده شود و از مردم عزیز استان خواهش داریم تا از سلامت خود و خانواده و اطرافیانشان در آستانه شب یلدا و در دورهمی‌های خانوادگی مراقبت کنند که ضرورت دارد رسانه‌ها در این زمینه آگاهی بخشی کنند.
استاندار سمنان با اشاره به میلاد حضرت زینب(س)، روز پرستار را به پرستاران که در طول مدت همه گیری ویروس منحوس کرونا در خط ‌مقدم مبارزه با این‌ بیماری قرار داشتند تبریک و خداقوت گفت.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان های دامغان، شاهرود، سمنان، گرمسار و سرخه، در وضعیت زرد و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha