برنامه‌های مدیریت ارشد آذربایجان غربی برای شهرهای مرزی رونمایی می شود

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت ارشد استان برنامه ویژه ای برای شهرستان های مرزی دارد که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

علی مصطفوی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری پلدشت اظهار داشت: در ۴۲ سال گذشته استکبار جهانی با انواع توطئه ها در صدد این بوده  که استقلال مردم را بگیرد ولی ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود همه مشکلات در طول این سال ها نشان داده که همواره با ایثار، اتحاد و وحدت در کنار نظام و انقلاب خود ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پلدشت با داشتن پایانه و گمرک جزء شهرستان‌های با استعداد است، افزود: استاندار آذربایجان غربی برنامه ویژه ای برای شهرستان‌های مرزی که داری پایانه و بازارچه دارند، که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار آذربایجان غربی به ظرفیت‌های موجود در حوزه آب و خاک پلدشت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های آبی و خاکی عظیم شهرستان، می طلبد با تلاش و همکاری مسئولین به ویژه نماینده حوزه انتخابیه در جهت توسعه، رشد و شکوفایی منطقه گامهای اساسی برداشته شود.      

امام جمعه پلدشت نیز در این آیین با اشاره به اهمّیت پذیرش مسئولیت گفت: باید روحیه جهادی و خدمت شبانه روزی را در خود تقویت کنیم زیرا در آخرت نسبت به اقدامات خود پاسخگو خواهیم بود.

 حجت الاسلام وحید طالبی در ادامه به مشکلات شهرستان پلدشت اشاره کرد و افزود: محرومیّت در چهره شهرستان نمایان است از جمله مشکلات آن آب شرب، کشاورزی و راه های مواصلاتی می باشد، که نیاز است مسوولان استانی به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرستان پلدشت دارای پتانسیل خوبی در تمامی حوزه‌ها را دارد می طلبد، با تمام توان در راستای شکوفایی شهرستان تلاش کنیم و از پتانسیل های موجود در این راستا بهره بگیرم.    

به گزارش ایرنا، در این آیین "محمد اکبر زاده" به عنوان سرپرست فرمانداری پلدشت معرفی و از خدمات" صادق حبیب زاده" سرپرست  فرمانداری سابق شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

 پلدشت از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha