۱۰۰۰میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری های کهگیلویه و بویراحمد کمک شد

گچساران - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری ها این استان پرداخت شده است.

محمدعلی غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزون بر۹۹۰میلیارد ریال از این میزان از محل مالیات برارزش افزوده و مابقی از محل عوارض آلایندگی بوده است. 

وی تصریح کرد: ۶۶۲میلیارد و ۲۴۹میلیون و ۶۲۲هزار ریال از این میزان به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است. 

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد به افزایش چشمگیر کمک به شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و اضافه کرد: پارسال بیش از ۹۱۸ میلیارد ریال از محل مالیات برارزش و افزوده آلایندگی به شهرداری ها و دهیاری های کهگیلویه و بویراحمد کمک شد .

غفاری به نقش مالیات در توسعه عمرانی جامعه  و نیز برقراری عدالت اقتصادی اشاره کرد و گفت: ماموران مالیات برای وصول مالیات عادلانه متحمل تلاش دوچندانی هستند.

غفاری ابراز داشت : پرداخت این اعتبار در جهت کمک به رفع مشکلات شهرداری ها ، دهیاری ها  و توسعه مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد نقش انکارناپذیری داشته است.

وی عنوان کرد: اطلاع ‌رسانی صحیح و بهنگام از نحوه مصرف درآمدهای حاصل از مالیات  و تشریح کارکردها و آثار پرداخت آن از سوی رسانه های ارتباط جمعی منجر به همکاری و مشارکت بیشتر مردم می شود.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha