ماجدی: از پرونده ویلموتس می‌ترسیم؛ امیدوارم بهمن‌ماه جشن صعود بگیریم

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: از پرونده «مارک ویلموتس» می‌ترسیم و امیدوارم رای به سود ایران باشد تا این مبلغ را هزینه توسعه فوتبال در سنین پایه کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «میرشاد ماجدی» امروز دوشنبه در حاشیه مجموع سالیانه هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بار سنگینی روی دوش هیات فوتبال تهران است و کل کشور برای حضور در پایتخت تلاش می‌کنند. مسوولان هیات فوتبال تهران زحمت خودشان را کشیده‌اند، اما این تلاش باید چندین برابر شود و از افراد متخصص‌تری در برگزاری مسابقات، آموزش مربیان و تیم‌های پایه و لیگ کشور استفاده شود.

وی افزود: باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ‌های پایه شرکت نمی‌کنند که این موضوع در اختیار هیات فوتبال نیست؛ بلکه در اختیار باشگاه‌هاست. باید فرآیندی ایجاد کنیم که تیم‌های تهرانی در رده پایه حضور داشته باشند.

ماجدی در خصوص شرایط فدراسیون فوتبال توضیح داد: امیدوارم بهمن‌ماه پیروزی خوبی مقابل عراق داشته باشیم تا هم عِرق ملی ایجاد شود، هم حضورمان در جام جهانی قطعی شود. تیم زیر ۱۵ سال ایران قهرمان کافا شد و تیم امید نیز از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا صعود کرد. کار بسیار بزرگی توسط کمیته جوانان انجام شده که سوت آن را هفت، هشت سال دیگر می‌شنوند. استعدادیابی عظیمی انجام داده‌ایم و الان هم استعدادیابی بانوان زیر ۱۶ سال را در مناطق کشور انجام می‌دهیم.

وی درباره شائبه‌های مالی فدراسیون گفت: فدراسیون مدیر مالی و خزانه‌دار دارد و هر اتفاقی رخ دهد، به‌عنوان دستور کار در هیات‌ رئیسه مطرح می‌شود. تاکنون درخواستی از سوی ذی‌حساب در هیات‌رئیسه نداشتیم و این اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد. حساب و کتاب‌ها شفاف است و به‌جز افرادی که در فدراسیون کار می‌کنند، نیروهای نظارتی و بازرسی کل کشور هم روی این ارقام نظارت مستقیم دارند.

ماجدی در خصوص ناراحتی مهدی مهدوی‌کیا و سایر مربیان تیم امید برای امضا نشدن قراردادها تصریح کرد: هر قرارداد، آیتم‌هایی دارد و خدای نکرده نباید اجازه بدهیم خوانده نشده و ویرایش نشده باشد. قراردادها آماده است و تا شش، هفت روز دیگر امضا می‌شود. اردوهای تیم امید هم در کمیته جوانان پیش‌بینی شده است.

ماجدی درباره وضعیت پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: ما از این پرونده می‌ترسیم و خدا کند رأی به سود جمهوری اسلامی ایران باشد. اگر این مبلغ به ویلموتس داده نشود، خرج توسعه جوانان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha