۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84576262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مه غلیظ موجب کاهش دید رانندگان در جاده‌های سقز شد

سنندج- ایرنا- رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز گفت: براساس گزارش راهداران و سامانه‌های نظارتی، پدیده مه گرفتگی در برخی از نقاط جاده‌ های سقز موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.

محمود روحانی زاده روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون مه غلیظ در جاده‌های سقز - دیواندره (سقز تا آدینان)، سقز تا روستای تموغه در جاده بانه و همچنین سقز - بوکان (سقز تا روستای سرا) موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی ضمن هشدار در خصوص کاهش دما در مسیرهای ارتباطی سقز به دلیل رطوبت و در نتیجه مه گرفتگی، گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های سقز به صورت عادی و روان در جریان است.

روحانی زاده با اشاره به اینکه ساعت ۶ صبح امروز پدیده مه غلیظ را برای اطلاع رسانی و ایمنی بیشتر در جاده ها به پلیس راه سقز گزارش کردیم، افزود: اوایل صبح امروز مه غلیظ دید رانندگان را در جاده ها به ۱۰۰ متر کاهش داده بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون دید رانندگان در جاده های سقز ۱۵۰ متر است اضافه کرد: پیش بینی می شود پدیده مه گرفتگی در حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ امروز کمتر شود و از بین برود.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز از رانندگان خواست در این شرایط خاص با احتیاط رانندگی کنند و از چراغ مه شکن برای تردد در جاده ها استفاده کنند تا دچار حوادث رانندگی نشوند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha