۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 1276
کد خبر: 84576478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جزییات جشنواره دانشجوی نمونه ۱۴۰۰ اعلام شد/ مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ آذر

تهران- ایرنا - معاونت دانشجویی دانشگاه تهران جزییات فراخوان بیست‌ونهمین و سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: سه امتیاز به صورت افزوده به دانشجویانی که در زمینه کرونا فعالیت داوطلبانه داشتند، تعلق می‌گیرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تهران، دانشجویان برای شرکت در بیست‌ونهمین و سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر ماه فرصت دارند بر اساس آیین‌نامه و شیوه‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه و با مراجعه به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) و یا آدرس اینترنتی portal.saorg.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

مرحله داوری دانشگاهی ثبت‌نام‌کنندگان و جمع‌بندی داوری و معرفی برگزیدگان دانشگاه تهران به دبیرخانه مرکزی جشنواره دانشجوی نمونه، در دی ماه انجام می‌شود و برگزیدگان دانشگاه طی مراسمی رسمی همراه با اهدا جوایز در دانشگاه تهران معرفی و تقدیر می‌شوند.

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه نیز از دوم تا نیمه بهمن ماه صورت می‌گیرد و آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰ در اسفند ماه برگزار می شود.

 به منظور رعایت حال دانشجویان و دانش‌آموختگان سال ۱۳۹۸ به بعد و نیز به دلیل تلفیق ۲ جشنواره با یکدیگر، مواردی به آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه مصوب سال ۹۸ افزوده شده است که فقط مختص اجرای جشنواره ۱۴۰۰ خواهد بود. براساس ماده ۲ بند ۴ آئین‌نامه مصوب سال ۹۸، حذف نیم سال بدون احتساب در سنوات (حذف ترم تحصیلی) به دلیل شرایط کرونایی به عنوان سابقه سنواتی نیم سال تحصیلی لحاظ نمی‌شود.

همچنین درخصوص دانش‌آموختگان بعد فراخوان سال ۹۸، دانشجویانی که پس از فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه سال ۹۸ دانش‌آموخته شده‌اند می‌توانند با رعایت بند ۲-۴ آیین‌نامه مصوب ، در جشنواره نمونه امسال شرکت کنند.

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، شرط سنی شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه ۱۴۰۰، حداکثر ۴۱ سال در نظر گرفته شده است. همچنین سه امتیاز به صورت افزوده به دانشجویانی که در زمینه کرونا فعالیت داوطلبانه داشته‌اند، تعلق می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha