دستیابی به رتبه سه‌رقمی در رده‌بندی تایمز از اهداف دانشگاه سمنان است

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه سمنان گفت: ارتقای این دانشگاه به جایگاه سه رقمی در رتبه بندی تایمز با  تعیین جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی مناسی ممکن و از هدفگذاری‌ها است.

به گزارش ایرنا، مسعود نصیری زرندی روز سه شنبه ضمن تبریک هفته پژوهش به رسانه ها بیان کرد: تقویت ارتباطات بین المللی، حفظ و ارتقای رتیه بندی های جهانی از اهداف مهم دانشگاه سمنان است.

وی با اشاره به جداسازی حوزه فناوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در سالهای اخیر دانشگاه سمنان در نظام های رتبه بندی جایگاه خوبی را به دست آورد و رسیدن به جایگاه سه رقمی در رتبه بندی تایمز از دیگر اهداف دانشگاه است که نیازمند تلاش بیشتر اعضای هیات علمی است.

نصیری زرندی در خصوص ضرورت توجه به شناسایی و رفع تقاط ضعف دانشگاه سمنان اضافه کرد: بخش هایی مانند مهارت آموزی و کارآفرینی، در دسترس نبودن آماری از اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه، طرح های پژوهشی بین المللی و ملی، ارتباط با صنعت از سوی استادان، کارآموزی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان فنی و علوم پایه ، جذب دانشجویان غیرایرانی و جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیازمند آسیب شناسی،  برنامه ریزی و تقویت از سوی دانشگاه سمنان است.

۱۲۳ واحد فناور دانشگاه سمنان با اشتغال ۴۳۷ نفر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم عنوان کرد: دانشگاه سمنان دارای ۱۲۳ واحد فناور با بهره مندی از تسهیلات بدون بهره و اشتغال ۴۳۷ در مرکز رشد پارک علم و فناوری است.

علی حقیقی اصل یادآورشد: ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات تجاری سازی به شرکت های فناور پرداخت می شود.

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به مناسبت هفته پژوهش در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران و با حضور مسئولان کشور اقدام به رونمایی از محصول فناورانه می کند.

از ۲۳ پژوهشگر برتر دانشگاه سمنان همزمان با هفته پژوهش در آیین مجازی نجم قدردانی شد.

دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه جامع و مادر استان ۱۳ هزار دانشجو و ۳۸۰ عضو هیات علمی دارد./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha