قاتل فراری ناحیه صنعتی خرمدشت پردیس دستگیر شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: قاتل فراری و همدستش که در ناحیه صنعتی خرمدشت شهر پردیس مرتکب قتل شده بودند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

بهزاد عبدیان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در میدان مادر منطقه صنعتی خرمدشت پردیس، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه و جمع آوری ادله واقدامات پلیسی قاتل و همدستش را که پس از ارتکاب قتل به یکی از استان‌های کشور متواری شده بودند را شناسایی و سپس با هماهنگی مقام قضایی در دو عملیات همزمان و منسجم آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح سرد کشف شد و در پی آن متهم به بزه انتسابی خود اعتراف وانگیزه خود را اختلاف ودرگیری قبلی عنوان کرد، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

بیش از ۲۰ کیلو گرم حشیش در بومهن کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهر بومهن خبر داد و اظهار داشت: متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های انجام شده مواد مخدری که متهم در منزل خود پنهان کرده بود توسط ماموران کشف و ضبط شد.

عبدیان گفت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس پردیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه  با مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام چندین مرحله تحقیقات فشرده و پیچیده شبانه روزی، سوداگر مرگ سابقه دار و حرفه ای را پیدا کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شد.

شهرستان پردیس باجمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha