۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84576764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی پیکان: بازیکنان جوان ما می‌توانند تاریخ‌ساز شوند

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان جوان تیم ما می‌توانند در دیدارهای دشوار تاریخ‌ساز شوند تا بعدا از آنها به نیکی یاد شود.

به گزارش ایرنا؛ «مجتبی حسینی» سرمربی پیکان به دلیل بیماری نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس حاضر شود و به همین دلیل «جلال امیدیان» مربی این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مربی پیکان، اظهار داشت: امسال با تیم جوان و هزینه کم و معقول وارد مسابقات شده‌ایم. کادر مدیریت و فنی درپی جوانگرایی هستند و این مساله را ثابت کرده‌ایم. معتقدم این مساله قابل تحسین است که ما فقط دنبال نتیجه نیستیم و دور از هیاهو کارمان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: به تیم خودمان ایمان داریم و بازیکنان ما از دیدار هفته قبل مقابل استقلال درس خوبی گرفتند چراکه آن شکست اصلا در حد توان تیم ما نبود. امیدوارم بازیکنان پیکان فردا خودشان باشند و کیفیت خود را بروز دهند تا با نمایشی مناسب، به نتیجه خوبی برسند.

امیدیان در خصوص شرایط پرسپولیس، گفت: نتایج سال های گذشته‌ این تیم گویای همه چیز است. ما هم تمرین کردیم و آماده این بازی هستیم. در خصوص تیم خودمان صحبت می‌کنم و در اینگونه دیدارها باید کاملا تمرکز داشته باشیم و با انگیزه کار کنیم.

مربی پیکان در خصوص صحبت‌های مدیرعامل باشگاه که بین دو نیمه دیدار با استقلال به دلیل عملکرد ضعیف تیمش ورزشگاه را ترک کرد، عنوان کرد: متاسفانه مربیان نمی‌توانند فلسفه‌ها را خیلی زود در تیم پیاده کنند و نیاز به زمان است تا به خواسته‌هایمان برسیم. مجتبی حسینی مربی تیم‌سازی است. از مدیرعامل هم انتظار نتیجه است و این یک اتفاق بود چراکه کیفیت تیم ما چیزی نبود که در دیدار قبلی مشاهده کردید.

امیدیان در مورد قرعه سخت تیمش در این هفته‌ها، توضیح داد: قرعه‌ای سختی به ما خورد و سه دیدار متوالی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان بسیار دشوار است اما یک فرصت برای تیم جوان ما خواهد بود و آنها می‌توانند تاریخ‌ساز شوند که بعدا از نفرات جوان ما به نیکی یاد کنند. به تیم خودمان امیدوارم و به قرعه و نام حریفان کاری ندارم. پیکان ثابت کرده با نفرات جوان، فوتبال خوبی بازی می‌کند.

مربی پیکان در خصوص اینکه تیمش مقابل استقلال ۲ گل از روی ضربه ایستگاهی دریافت کرد گفت: روی این مساله کار کردیم تا این نقطه ضعف را برطرف کنیم. سرمربی تیم برای رفع این مساله برنامه‌ریزی کرده است.

وی در مورد صدرنشینی در ابتدای فصل که شاید انتظارات را از پیکان بالا برد، عنوان کرد: آن نتایج مطابق با توان تیم ما بود. در ادامه شاید بدشانسی گربیان تیم شد. نتیجه هفته گذشته نگاه‌ها را تغییر داد که البته باختن در فوتبال طبیعی است. ما تیم کم هزینه‌ای هستیم و نمی‌شود انتظار بالایی از تیم ما داشت. روند و فلسفه ما خوب است و باید بدانیم حدود ۱۴ بازیکن پیکان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha