رییس بنیاد شهید: باید با اقدامات معاضدتی مانع اجحاف حق ایثارگران شد

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد وظیفه حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران را بر عهده دارد، گفت: در محاکم باید برای ایثارگران اقدامات معاضدتی صورت گیرد تا شاهد اجحافی در حق این عزیزان نباشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از ایثار،‌ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه در هشتمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان کردستان دیدار و گفت‌ وگو کرد.

وی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی معاضدتی خواهد بود، تأکید کرد: در محاکم باید برای ایثارگران اقدامات معاضدتی صورت گیرد تا شاهد اجحافی در حق این عزیزان نباشیم و ایثارگران احساس نکنند مورد حمایت نیستند چرا که بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران را بر عهده دارد.

رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد آنان پرداخت.

در این دیدار ویدئوکنفرانسی، «رابعه محمدی» فرزند شهید، «حسین فغفوری» جانباز ۴۰ درصد، «سیده شلیر حسینی» فرزند جانباز متوفی و «هادی سجادی‌اصل»، «علی اله معظمی»، «حسن حسام‌لی»، «کمال تن‌آرا»، «سالار فتحی» و «ثوبیه مرادی» از فرزندان معزز شهدا حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha