۲۴ نیروی بسیجی‌ در نظارت بر بازار میاندوآب مشارکت دارند

مهاباد- ایرنا- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی بسیجیان برای کنترل بازار گفت: در این کارگاه ۲۴ بسیجی از لحاظ کیفی و تخصصی مواجهه و برخورد با تخلفات صنفی توجیه شده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 اکبر اسدی سه شنبه شب در جلسه ای با حضور بسیجیان حاضر در طرح نظارت بر بازار میاندوآب اظهار داشت: نیروهای بسیج همواره در شرایط سخت و بحرانی کشور به میدان آمده و با کمک به بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب زمینه افزایش نظارت بر واحدهای صنفی را فراهم آورده اند.

وی در ادامه افزود: با مشارکت این نیروهای مردمی شاهد افزایش نظم و کنترل بیشتری بر بازار خواهیم بود و خدمت رسانی به مردم بهتر صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: عمده نیاز اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب برای کنترل و نظارت بر بازار نیروی انسانی است که در این راستا این تعداد از بسیجیان ساماندهی شده و مورد آموزش قرار گرفتند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه هر جایی که بسیج ورود پیدا کرده تأثیر خوب و مثمر ثمری را گذاشته است، اظهار داشت: در این زمینه بسیجیان در ۲ حوزه مقابله با گران‌فروشی و شناسایی محتکران به این عرصه وارد شده اند.

شهرستان میاندوآب با جمعیتی بالغ بر۲۸۵ هزار نفر دارای ۲۳ اتحادیه صنفی و ۱۱ هزار و ۶۵۰ واحد صنفی می باشد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha