۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84577172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از مجیدی تا مجیدی؛ استقلال پس از ۱۶ ماه سپاهان را شکست داد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال پس از حدود ۱۶ ماه موفق شد از سد سپاهان اصفهان بگذرد و بازهم این اتفاق با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها رخ داد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و سپاهان امروز(سه‌شنبه) در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان آبی‌پوشان تهرانی با یک گل از سد طلایی‌پوشان اصفهانی گذشته و با ۲۰ امتیاز به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند.

این چهل و سومین تقابل دو تیم در تاریخ لیگ برتر بود که باعث شد استقلال به شانزدهمین برد خود دست پیدا کند و از نظر تعداد برد از حریف خود پیشی بگیرد. ۱۲ مسابقه نیز با تساوی به اتمام رسیده و ۹۰ گل برای استقلال و ۷۵ گل برای سپاهان زده شده است.

دو دیدار آخر این دو تیم پیش از مسابقه امروز(سه شنبه) با برتری سپاهان به اتمام رسیده بود تا آمار محرم نویدکیا در جدال با استقلال ۱۰۰درصد پیروزی باشد. آنها به ترتیب به نتایج ۲ بر صفر و ۲ بر یک از سد استقلال گذشته بودند اما حالا این آمار به‌هم ریخت.

آبی‌پوشان تهرانی پس از برد ۲۰ مردادماه ۱۳۹۹ در دو تقابل بعدی به سپاهان باخته بودند و حالا پس از یک سال و چهار ماه پیروزی برای آنان رقم خورد. آخرین برد تیم تهرانی با هدایت فرهاد مجیدی در جام حذفی به دست آمده بود و حالا برد بعدی نیز بازهم با این سرمربی به بار نشسته است. مجیدی در چهار تقابل با سپاهان سه پیروزی و یک باخت داشته و حالا شکست دور برگشت فصل قبل مقابل نویدکیا را جبران کرد تا تقابل این دو سرمربی به تساوی کشیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha