تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر آرمان گهر سیرجان با تساوی متوقف شد

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته دهم این رقابت‌ها برابر آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم آرمان گهر سیرجان عصر سه شنبه در ورزشگاه وحدت آستارا و بدون حضور تماشاگر برگزار شد و شهرداری آستارا برای چهارمین بار متوالی به تساوی در این مسابقات دست پیدا کرد.

قضاوت دیدار بر عهده مهرداد خسروی، عباس شیرزادی و میلاد لطفی بود و سرمربیان هر دو تیم با وجود تعویض بازیکنان نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم آرمان گهر سیرجان در دقیقه ۹۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد اما امین اسدی بازیکن این تیم توپ را به تیر افقی دروازه کوبید.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد و در هفته یازدهم مهمان تیم رایکا بابل خواهد بود.
قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان بعد از پایان مسابقه گفت: تیم میزبان در برنامه های خود موفق عمل کرد و ما هم در ضد حملات موقعیت هایی داشتیم که اگر دقت میکردیم پیروز میدان میشدیم.
فرشاد پیوس سرمربی تیم شهرداری آستارا هم بیان کرد: دروازه بان، دفاع، هافبک و تمامی عوامل تیم خوب است و کمی در ساختار حمله مشکل داریم و وظیفه من این است که در تمرین ها، تیم را برای گلزنی آماده کنم.
در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.
 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha