سمنان در لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان مقابل تهران متوقف شد

شاهرود- ایرنا - رییس هیات والیبال شاهرود گفت: تیم والیبال دختران نوجوان سمنان(شاهرود) در لیگ دسته یک کشور مقابل تهران با نتیجه سه بر صفر متوقف شد.

سعید طبسی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سومین روز رقابت های لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان کشور با پیروزی تیم های اصفهان، آذربایجان، گیلان، تهران و مازندران پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، ابراز داشت: اصفهان با نتیجه سه بر صفر مقابل مرکزی به برتری دست یافت و آذربایجان غربی نیز با نتیجه مشابه سه بر صفر مغلوب گیلان شد. 

طبسی با بیان اینکه تمامی دیدارها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می شود، اظهار داشت: چهارمین رقابت امروز هم با برتری سه بر ۲ مازندران در مقابل خراسان رضوی همراه بود.

به گفته وی، در سومین روز از رقابت ها تیم های کرمان و گلستان استراحت داشتند.

رییس هیات والیبال شاهرود با اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها در سالن تختی این شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: لیلی توکلی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال، زهرا گلابیان و مریم امینی به عنوان ناظران فنی، شهناز مهاجری و زهرا اعتمادی به عنوان ناظران داوری و مرضیه عربعامری به عنوان نایب رییس والیبال شهرستان شاهرود بر این دوره از رقابت ها نظارت دارند.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان باشگاه‌های ایران با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از روز یکشنبه آغاز شد و به مدت ۶  روز ادامه دارد.

در گروه «الف» تیم‌های اصفهان، گلستان، گیلان، مرکزی و آذربایجان غربی با هم رقابت می کنند و در گروه «ب» تیم‌های تهران، کرمان، خراسان رضوی، مازندران و سمنان(شاهرود) به مصاف یکدیگر می‌روند.

در شهرستان شاهرود  ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha