مجیدی: از تیمی قدرتمند ۳ امتیاز گرفتیم؛ برای بازی هجومی زمان می‌خواهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و ما برابر یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم‌ و بابت این اتفاق به بازیکنان تیمم‌ که عالی بودند، تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا،«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال خوبی از هر دو تیم در ورزشگاه آزادی به نمایش درآمد و این ما بودیم که توانستیم به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول به گل رسیده و سعی کردیم در ادامه بازی را مدیریت کنیم که باعث شد به هدف خود برسیم.

مجیدی اظهار داشت: سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیت به آنها ندادیم و از عملکرد خط دفاعی‌ استقلال رضایت کامل دارم.

وی تاکید کرد: ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد؛ من در این فصل به چند بازیکن جوان میدان دادم و از آنها استفاده کردم. استقلال برای پیاده کردن فوتبال تهاجمی که در ذهنم است، نیاز به زمان دارد و این اتفاق در آینده رخ می‌دهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی سپاهان را یک بر صفر شکست داده تا با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha