سرمربی آلومینیوم اراک: شرایط مناسبی برای امتیازگیری‌ داریم

ساری – ایرنا – سرمربی آلومینیوم اراک گفت: مسابقه سختی مقابل نساجی داریم، اما تیم ما شرایط مناسبی دارد و امیدواریم که بازیکنان ما مانند بازی‌های قبلی نکات تاکتیکی را به درستی اجرا کنند تا در ادامه روند امتیازگیری‌مان از این مسابقه هم امتیاز بگیریم.

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران در آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی فردا هم برای ما و هم نساجی مسابقه‌ای سخت است. با تیمی مسابقه داریم که شرایط فنی خوبی دارد و از حضور بازیکنان و کادر فنی خوب بهره می‌گیرد.

وی افزود: نساجی تیم خوبی است که می‌توانست الان در بین تیم‌های بالای جدول باشد. به نظرم شرایط نامناسب زمین ورزشگاه شهدای ساری یکی از دلایل اصلی امتیاز نگرفتن نساجی است. قطعا اگر زمین نساجی وضعیت بهتری داشت این تیم اکنون می‌توانست در بالای جدول باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: االبته معتقدم امسال لیگ سختی داریم و همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند. به جز یک تیم لیگ که در پایین جدول قرار دارد، بقیه تیم‌ها از نظر کیفیت فنی تفاوت زیادی با هم ندارند و همین امر نیز سبب شده که رقابت‌ها نزدیک و حساس باشد.

خطیبی با اشاره به شرایط مناسب تیم آلومینیوم اراک در جدول و تفاوت عملکرد این تیم نسبت به فصل قبل گفت: بازیکنان ما تمرین‌های خوبی انجام دادند و در وضعیت آمادگی خوی قرار دارند. بازیکنانی که گرفتیم هم شرایط خوبی دارند و هماهنگ هستند. یکدل بودن بازیکنان و صفا و صمیمیتی که در تیم هست به ما کمک کرد تا امسال شرایط خوبی داشته باشیم. نتایجی که گرفتیم اول لطف خدا بود و بعد تلاش بازیکنان که نکات تاکتیکی را مو به مو در زمین انجام دادند. ضمن این که مدیریت خوب تیم و حمایت هواداران و مسئولان استانی نیز شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کرده است. امیدواریم همین روند را ادامه دهیم و در بازی‌های آینده هم امتیازات خوبی جمع کنیم.

وی اظهار کرد: در دیدار مقابل نساجی نیز امیدوارم از نظر فنی بازی خوبی برگزار شود و بینندگان مسابقه خوبی ببینند. قطعا از تیم ما بازی خوبی خواهند دید که امیدواریم با نتیجه همراه باشد.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد یکی از مسابقات هفته دهم لیگ بیست‌ویکم را برگزار می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha