یزدانی: شاید اسکوچیچ علاقه‌ای به‌ بازی من ندارد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مربیگری سلیقه‌ای است و شاید دراگان اسکوچیچ(سرمربی تیم ملی) علاقه‌ای به بازی من ندارد اما تلاشم می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش ایرنا، «سیاوش یزدانی» پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و ارزشمندی را بردیم، سپاهان از نظر فنی و اخلاقی تیمی فوق‌العاده خوب بوده و همواره از بهترین‌های ایران است.

وی افزود: این مسابقه ۶ امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود. خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار سخت را برده و به صدر برسیم.

باز‎یکن استقلال اضافه کرد: به بچه‌ها گفتم امروز سخت‌ترین بازی عمر من بود زیرا سپاهان خیلی روی ما فشار آورد. خیلی خوشحالم توانستیم در چنین بازی سختی سربلند شویم.

یزدانی افزود: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است. برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما شک نکنید سپاهان هم با تیم فوق‌العاده‌اش مدعی اصلی قهرمانی است.

وی در رابطه با دعوت نشدن به تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را در زمین مسابقه داشته باشم اما حضور در تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی سپاهان را یک بر صفر شکست داده تا با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha