۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84577241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزاد مجیدی: جای هواداران خالی و ناراحت‌کننده است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر هواداران بودند، لذت برد بیشتر بود؛ جایشان خالی است. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن‌ها هم در ورزشگاه باشند.

به گزارش ایرنا، فرزاد مجیدی پس از پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: تمام مجموعه باشگاه در تلاش هستند. به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره ماجرای بازیکن تیم گل‌گهر و کشمکش‌ها بر سر ۳ بر صفر شدن نتیجه مسابقه این تیم مقابل استقلال، اضافه کرد: این مساله در حیطه من نیست. سلسله مراتب باشگاه باید رعایت شود. در این رابطه مدیریت و بخش حقوقی باشگاه صحبت می‌کند. واقعیت‌ها و چیزی که حقمان است را مردم می‌دانند. اجازه بدهید مسوول این بخش صحبت کند.

مربی استقلال درباره غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها بیان داشت: وظیفه خودم می‌دانم بگویم، حیف این بازی‌ها که انجام می‌شود. این هم شانس ما است! کار و تلاش می‌کنیم اما هوادار استقلال نیست. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن‌ها هم در ورزشگاه باشند. امسال سال خیلی خوبی است. در تلاشیم اما جای هواداران خیلی خالی و ناراحت‌کننده است.

مجیدی درباره دلیل عدم حضور هواداران در ورزشگاه گفت: این موضوع هم در حیطه من نیست. از مسوولین باشگاه، سازمان لیگ و برگزاری مسابقات باید سوال کنید. دلمان برای هواداران خیلی تنگ شده است. به مجموعه و هواداران استقلال تبریک می‌گویم. همین الان می‌بینم که چقدر خوشحال هستند. ما هم با خوشحالی آنها خوشحالیم.

تیم فوتبال استقلال با شکست سپاهان به طور موقت با ۲۰ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha