۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84577416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۴ عدد رینگ قاچاق خودروهای سنگین در میاندوآب کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: یک محموله به تعداد ۲۲۴ عدد رینگ قاچاق خودروهای سنگین به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۲۴ عدد رینگ ۱۸ چرخ خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ رستم‌پور افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

میاندوآب به دلیل قرار گرفتن در محل ارتباط استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و آذربایجان‌شرقی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی به سمت شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با جمعیتی بالغ‌ بر ۲۸۰ هزار نفر به عنوان سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha