جانمایی نامناسب داروخانه‌ها، همدان را با معضل ترافیکی مواجه کرده است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: جانمایی نامناسب داروخانه ها و مطب پزشکان، شهر همدان را به ویژه هنگام عصر با معضل گره ترافیکی مواجه کرده است.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر داروخانه ها در معبرهای باریک و پرتردد شهر قرار دارند که توقف و پارک دوبل خودروها برای خرید دارو در این شهر سبب گره ترافیکی شده است.

وی بیان کرد: «جهان نما» یکی از خیابان های پرترافیک شهر همدان چندین داروخانه دارد و وسایل نقلیه با توقف پی در پی برای تهیه دارو در این خیابان در مقاطعی تردد در این مسیر را دشوار و معضل ترافیکی ایجاد می کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان اضافه کرد: همچنین در خیابان پاستور به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر همدان نیز پارک وسایل نقلیه برای مراجعه به داروخانه موجب راه بندان و کندی سرعت خودروها شده که گاهی مواقع دامنه این ترافیک تا میدان آرامگاه بوعلی نیز کشیده می شود.

سرهنگ جمالی بیان کرد: ساختمان پزشکانی نیز در مجاورت میدان پر ترافیک جهاد راه اندازی شده که بدون پارکینگ است و مراجعان به این پزشکان مجبور به پارک وسیله نقلیه در کوچه پس کوچه ها هستند.

وی ادامه داد: افزایش تردد خودروها از کوچه ها برای فرار از گره ترافیکی خیابان جهان نما و پارک وسیله نقلیه در کوچه ها و معبرهای کم عرض برای مراجعه به مطب پزشکان، نارضایتی شهروندان ساکن در این مناطق شهر را به همراه داشته است.

این مقام انتظامی گفت: همه مشاغل به جز پزشکان و داروخانه ها برای دریافت مجوز به پلیس مراجعه کرده و مباحث ترافیکی در ارائه مجوز مدنظر قرار می گیرد اما این مجموعه ها توجهی به مسائل ترافیکی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha