مدیران استان مرکزی نقش فعالانه در رسیدگی به شکایات مردم داشته‌ باشند

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی خادمان مردم هستند و باید نقش فعالانه و دلسوزانه در رسیدگی به شکایات و مطالبات اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در سامانه سامد (سامانه ارتباط دولت با مردم) با یادآوری انتشار کتاب شکایت هدیه مردم ،افزود: وقتی مردم نسبت به یک موضوع معترض هستند اگر مبحث آنان بحق باشد که اغلب اینگونه‌ است، باید مورد توجه قرار گیرد و ریشه شکایت خشکانده شود.

وی ادامه داد: در صورت بحق نبودن شکایت نیز باید شاکی به درستی پاسخگویی شود و با توضیح مسئله مسیر رضایت مردم طی شده و برای افزایش رضایتمندی عمومی از سوی مسئولان امر تلاش شود.

استاندار مرکزی با یادآوری تماس ۲۵ نفر از مردم این استان با سامانه سامد و ارایه مشکلات به استاندار این استان، گفت: این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و کارکنان آن شنونده دایمی برای طرح شکایات و نظرات مردم هستند.

مخلص‌الائمه، عمده مشکلات ارایه شده از سوی مردم با این سامانه را در زمینه اشتغال، معیشت، اعتراض به عملکرد همکاران استانداری مرکزی، وزارت کشور، شهرداری‌ها، آب، مسایل و مبلمان شهری و حوزه کتابخانه‌ها عنوان کرد، افزود: این مسایل به شکل صورت جلسه تنظیم و به مبادی مربوطه اعلام و با فوریت و خارج از نوبت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مردم زمانی که به‌صورت چهره‌به چهره و  حضوری با مدیران تماس می‌گیرند باید امیدوار باشندکه این مشکلات توسط مسئولان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در ارتباط تلفنی استاندار مرکزی با مردم، به مشکلات ۲۵ نفر از شهروندان این استان رسیدگی شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۲۳ بخش و یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha